b_240_180_16777215_0_0_images_2015-16-tanev-cikk_101-kirandulnak-a-wesley-sek-01.jpgIntézményünk, pályázati pénzekkel, ingyenes buszhasználattal támogatva, lehetővé teszi, hogy a nehéz körülmények között élő tanulók se maradjanak ki a kirándulások felejthetetlen élményeiből. Az iskola az egészséges életmódra nevelés fontos színtere.

b_240_180_16777215_0_0_images_2015-16-tanev-cikk_101-kirandulnak-a-wesley-sek-02.jpgArra törekedtünk, hogy az érettségi ideje alatt, a rendelkezésünkre álló három napon kellemes kikapcsolódást nyújtsunk az általános iskola alsó és felső tagozatos tanulói számára. Így tehát igyekeztünk egy változatos programsorozatot összeállítani a játék és mozgás főszereplésével.

Első nap az Aranyosi-völgybe indultunk a gyerekcsapattal, a közel 10 kilométer hosszú gyalogtúra igazi kihívást jelentett minden résztvevőnek. A gyönyörű erdők, a friss levegő, a csodálatos táj, a vidám hangulat azonban megérte a fáradozást.

b_240_180_16777215_0_0_images_2015-16-tanev-cikk_101-kirandulnak-a-wesley-sek-03.jpgMásnap az Abaújszántó mellett emelkedő Sátor-hegyet vettük célba, dacolva a felfelé vezető meredek úttal. A 14 stáció mellett elsétálva jutottunk fel a hegytetőn található a kb. hat méter magas fakereszthez. A Feszület mellett kicsit megpihentünk és gyönyörködtünk a körpanorámás kilátásban. A faluba érve minden diák az iskolánk jóvoltából egy finom jégkrémmel hűsíthette le magát.

A harmadik napon a sportjátékoké volt a főszerep. Az abaújkéri sportpályán, a szabadban szervezett csoportos játékokon kicsik és nagyok nagy örömmel vettek részt. b_240_180_16777215_0_0_images_2015-16-tanev-cikk_101-kirandulnak-a-wesley-sek-04.jpgÖsszemérhették erejüket a hullahopp-, ugráló kötél-, akadályverseny, kötélhúzás, célba dobás versenyszámokban és megrendezésre kerültek az elmaradhatatlan, izgalmas futballmérkőzések.

A közös tevékenységek, a kötetlen beszélgetések erősítik a pedagógus-diák közötti összetartozást és felkeltik a mozgás iránti vágyat. A gyerekek azóta is gyakran emlegetik ezeket a napokat, szívesen emlékeznek vissza az együtt töltött vidám órákra.