Uncategorised
Különös közzétételi lista
Wesley János Iskola 2015/16-os tanév
1. A felvételi lehetőségekről szóló tájékoztatást felvételi tájékoztatónk tartalmazza
Hírek, események fülben hivatkozása
2. A beiratkozásra meghatározott idő, a fenntartó által engedélyezett osztályok, csoportok száma.
A beiratkozást minden tanév júniusában az adott tanév rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározott napon:
Beiratkozás időpontja:
2016. június 23-24. (csütörtök-péntek)
8.00 - 14.00 között
Csoportok száma: 27
Tanulólétszám október 01. állapot szerint: 371 fő
Pedagóguslétszám: 47 fő
3. A térítési díj, a tandíj, egyéb díjfizetési kötelezettség jogcímét és mértékét, kedvezményei
Tanulóinknak lehetőségük van a menzai szolgáltatások igénybevételére. Igénylésüket minden tanév végén, illetve pótlólag a tanév elején a szülő – nagykorú diák esetén a tanuló – aláírásával ellátva adhatják le. A menzai térítési díjakat legkésőbb minden hónap 15-éig kötelesek befizetni.
A menza 100%-os térítési díja tanulók számára napi 350,- Ft.
Az intézmény tandíjat nem szed, egyéb díjfizetési kötelezettséget nem írt elő szabályzataiban.
4. A fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelésének nyilvános megállapításait és idejét, a köznevelési alapfeladattal kapcsolatos - nyilvános megállapításokat tartalmazó - vizsgálatok, ellenőrzések felsorolását, idejét, az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításait, egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai
A fenntartó az intézmény értékelésével kapcsolatos nyilvános értékelést nem tett. Az Állami Számvevőszék vagy egyéb ellenőrző hatóság nyilvános megállapításokat nem tett.
5. Az intézmény nyitva tartásának rendje, a tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontja
Az iskola szorgalmi időben reggel 6.00 órától a szervezett foglalkozások befejezéséig, de legalább 19.00 óráig van nyitva. Az iskola a tanítási szünetekben ügyeleti rend szerint tart nyitva munkanapokon 7.30 – 15.30-ig. Az iskolát szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon – rendezvények hiányában – zárva kell tartani. A szokásos nyitva tartási rendtől való eltérésre – eseti kérelmek alapján – az igazgató ad engedélyt
2015/16 hírek-események fül hivatkozás
6. A pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai
Iskolánkban a feltöltés napjáig pedagógiai-szakmai ellenőrzés nem történt.
7. A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program az alábbi linkeken érhető el
Dokumentumok fülben hivatkozás
8. A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége az alábbi helyen tekinthető meg
Kapcsolatok fülben hivatkozása
9. A nevelő és oktató munkát segítők száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége
10. Az országos mérés-értékelés évenkénti eredményei
Pontszámok | |||||
Tantárgy/tanév | Évf. | 2011/12 | 2012/13 | 2013/14 | 2014/15 |
Anyanyelv iskolai | 8. | 1266 | 1252 | 1257 |
még nincs eredmény |
országos átlag | 1567 | 1555 | 1557 | ||
Matematika iskolai | 8. | 1284 | 1317 | 1375 | |
országos átlag | 1612 | 1620 | 1617 | ||
Anyanyelv iskolai | 10. | 1365 | 1251 | 1380 | |
országos átlag | 1603 | 1620 | 1597 | ||
Matematika iskolai | 10. | 1488 | 1291 | 1462 | |
országos átlag | 1632 | 1640 | 1631 | ||
Anyanyelv iskolai | 6. | 1348 | 1283 | 1122 | |
országos átlag | 1472 | 1497 | 1481 | ||
Matematika iskolai | 6. | 1247 | 1308 | 1213 | |
országos átlag | 1489 | 1489 | 1491 |
11. A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok
Lemorzsolódási adatok általános iskola:
Általános Iskola | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | ||||
száma | %-a | száma | %-a | száma | %-a | száma | %-a | |
Lemorzsolódók | 10 | 9% | 8 | 9% | 12 | 8% | 6 | 4% |
Évismétlők | 9 | 9% | 6 | 8% | 8 | 9% | 6 | 4% |
Lemorzsolódási adatok szakiskola nappali és esti tagozat:
Szakiskola | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | ||||
száma | %-a | száma | %-a | száma | %-a | száma | %-a | |
Lemorzsolódók | 40 | 23,6 | 48 | 24,4 | 95 | 33,9 | 108 | 44,8 |
Évismétlők | 7 | 4,1 | 8 | 4,08 | 7 | 2,5 | 11 | 4,5 |
Lemorzsolódási adatok szakközépiskola nappali és esti tagozat:
Tanév | Távozó tanulók | Távozás okai | Évet ismétlő tanulók |
2014/15 | 27 fő |
Átiratkozás: 3 fő Mulasztás miatt: 15 fő Bejelentéssel nem tanköteles tanuló: 9 fő |
0 fő |
2013/14 | 44 fő |
Átiratkozás: 13 fő Mulasztás miatt: 18 fő Bejelentéssel nem tanköteles tanuló: 13 fő |
2 fő |
2012/13 | 33 fő |
Átiratkozás: 14 fő Mulasztás miatt:15 fő Bejelentéssel nem tanköteles tanuló: 4 fő |
10 fő |
2011/12 | 22 fő |
Átiratkozás: 9 fő Mulasztás miatt: 9 fő Bejelentéssel nem tanköteles tanuló: 4 fő |
9 fő |
2010/11 | 12 |
Átiratkozás: 4 fő Mulasztás miatt: 6 fő Bejelentéssel nem tanköteles tanuló: 2 fő |
8 fő |
12. Az érettségi vizsgák átlageredményei
2009
Tantárgy | elégtelen | elégséges | közepes | jó | jeles |
Magyar nyelv és irodalom | - | 8 | 13 | 5 | - |
Matematika | 1 | 25 | - | - | - |
Történelem | - | 8 | 11 | 7 | - |
Angol nyelv | - | 2 | 2 | - | - |
Német nyelv | - | - | 5 | 1 | - |
Biológia | - | 3 | 11 | 9 | - |
Földrajz | - | 6 | 10 | 1 | - |
2010
Tantárgy | elégtelen | elégséges | közepes | jó | jeles |
Magyar nyelv és irodalom | 4 | 13 | 15 | 6 | 2 |
Matematika | 1 | 34 | 3 | - | - |
Történelem | 3 | 24 | 7 | 2 | 4 |
Angol nyelv | 1 | 23 | 6 | - | - |
Német nyelv | 8 | - | - | - | |
Biológia | - | - | 1 | 3 | - |
Földrajz | - | 11 | 15 | 5 | 3 |
2011
Tantárgy | elégtelen | elégséges | közepes | jó | jeles |
Magyar nyelv és irodalom | 4 | 29 | 10 | 4 | - |
Matematika | 10 | 34 | - | 1 | - |
Történelem | 2 | 17 | 12 | 13 | - |
Angol nyelv | 6 | 15 | 6 | - | - |
Német nyelv | 4 | 10 | - | - | - |
Biológia | - | - | 3 | 5 | - |
Földrajz | - | 18 | 10 | 6 | - |
2012
Tantárgy | elégtelen | elégséges | közepes | jó | jeles |
Magyar nyelv és irodalom | 1 | 17 | 1 | 3 | - |
Matematika | 2 | 27 | - | - | - |
Történelem | 1 | 9 | 8 | 2 | 1 |
Angol nyelv | - | 16 | 1 | - | - |
Német nyelv | - | 7 | 3 | - | 1 |
Biológia | 1 | - | 2 | 1 | 1 |
Földrajz | 1 | 10 | 7 | 1 | 1 |
2013
Tantárgy | elégtelen | elégséges | közepes | jó | jeles |
Magyar nyelv és irodalom | - | 14 | 7 | 4 | - |
Matematika | 12 | 17 | 1 | - | - |
Történelem | - | 13 | 11 | 3 | - |
Angol nyelv | - | 17 | 1 | - | - |
Német nyelv | - | 6 | - | - | - |
Biológia | - | - | - | 2 | - |
Földrajz | - | 14 | 10 | 2 | - |
2014
Tantárgy | elégtelen | elégséges | közepes | jó | jeles |
Magyar nyelv és irodalom | 1 | 24 | 13 | 2 | - |
Matematika | 6 | 43 | 1 | 3 | - |
Történelem | 3 | 18 | 12 | 8 | 1 |
Angol nyelv | 5 | 27 | - | 2 | - |
Német nyelv | 1 | 8 | - | - | - |
Biológia | - | - | 2 | - | - |
Földrajz | - | 10 | 9 | 7 | - |
Katonai alapismeretek | - | 11 | 2 | - | 1 |
13. A tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehetősége, a hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai
Az iskola a tanórai foglalkozások mellett a tanulók érdeklődése, igénye szerint tanórán kívüli foglalkozásokat szervez az iskola munkarendje alapján.
A tanórán kívüli foglalkozások formái:
Napközi, tanulószobai foglalkozások
Az iskola a szülői igényeknek megfelelően biztosítja a tanulók tanulószobai ellátását. A jelentkezést szülői aláírással írásban kell jeleni az iskola hivatalos tájékoztató füzetében.
A napközi és tanulószobai foglalkozások rendje:
Hétfő – Csütörtök 11.30 – 16.00
Hitoktatás
Az intézményben a területileg illetékes bejegyzett egyházak hit- és vallásoktatást szervezhetnek. A hit – és vallásoktatáson való részvétel a tanulók számára önkéntes.
A hit- és vallásoktatást az egyház által kijelölt hitoktató végzi.
A tanulók hitoktatása tanórán kívüli foglalkozások keretében történik.
Református hitoktatás rendje: Hétfő 1400-1500
Felzárkóztató foglalkozások
Az intézmény biztosítja a korrepetálási lehetőséget, a tantervi követelményekhez való felzárkóztatás céljából.
Szakköri foglalkozások:
A szakköröket a magasabb szintű képzés igényével a tanulók érdeklődésétől függően, valamint arra alkalmas szakember megléte esetén indítja az iskola.
A szakköröket vezető pedagógusokat az intézményvezető bízza meg.
A foglalkozások előre meghatározott tematika alapján történnek. Erről, valamint a látogatottságról szakköri naplót kell vezetni. A szakkör vezetője felelős a szakkör működéséért.
A szakköri aktivitás tükröződhet a tanuló szorgalom és szaktárgyi osztályzatában. A szakkörök működésének feltételeit elsődlegesen az iskola költésvetése biztosítja.
Az intézményben (tagintézményekben) a következő szakkörök működnek:
sportszakkör
kézműves
természetjáró
filmklub
14. Iskolai dolgozatok szabályai, házi feladatok
- tanév eleji felmérés: bemeneti mérés, célja a tanulók tudásszintjének felmérése, az érdemjegyek beírása piros színnel történik
- félévi felmérés: a tanulók félévi tudásszintjének felmérése, az érdemjegyek beírása piros színnel történik
- tanév végi felmérés: a követelmények teljesítéséről szóló átfogó dolgozat, az érdemjegyek beírása piros színnel történik.
- témazáró dolgozatok: tematikus egységet lezáró dolgozat, az érdemjegyek beírása piros színnel történik
- írásbeli felelet: egy-két leckét számonkérő írásbeli felelet. Az ezért kapott érdemjegy egy szóbeli felelet súlyával azonos. Beírása kék színnel történik.
Írásbeli beszámoltatás korlátai
- A tanulók eredményes felkészülésének érdekében egy tanítási napon belül egy-egy osztállyal legfeljebb kettő témazáró, illetve félévi vagy év végi felmérő dolgozatot lehet íratni.
- Témazáró dolgozatot két héten belül ki kell javítani a pedagógusnak, a határidőn túl javított érdemjegyét a tanuló nem köteles elfogadni.
Házi feladatok
Iskolánkban a házi feladatok meghatározásával kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek:
a házi feladatok legfontosabb funkciója a tanórán feldolgozott tananyaghoz kapcsolódó gyakorlás (készség- és képességfejlesztés), valamint a tananyaghoz kapcsolódó ismeretek megszilárdítása;az első-negyedik évfolyamon a tanulók hétvégére (szombatra, vasárnapra), valamint a tanítási szünetek idejére nem kapnak írásbeli házi feladatot, csak szóbelit.az ötödik-nyolcadik évfolyamon a tanulók hétvégékre és a tanítási szünetek idejére – csak a szokásos (egyik óráról a másikra esedékes) feladatokat kapják– nem kapnak több szóbeli, írásbeli házi feladatot;
15. Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje
A tanulmányok alatti vizsga megszervezésének szabályai
A tanuló osztályzatait évközi teljesítménye valamint érdemjegyei, vagy pótló-és javítóvizsgán, osztályozó vizsgán vagy különbözeti vizsgán nyújtott eredményei alapján kell megállapítani.
Osztályozó vizsga
Osztályozó vizsgát köteles az a tanuló tenni a félévi és tanév végi osztályzat megállapításához, ha
(a) a tanulót felmentették a rendszeres, tanórai foglalkozásokon való részvétel alól
(b) a 20/2012 (VIII.31) EMMI rendelet 51.§ (6) bekezdés b) pontjában meghatározott időnél többet mulasztott, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet
(c) a tanuló a félévi valamint év végi osztályzatának megállapítása érdekében független bizottság előtt tesz vizsgát
Egy osztályozó vizsga egy adott tantárgy és egy adott évfolyam teljesítésére vonatkozik, kivétel ez alól a rövidítés.
Az osztályozó vizsga követelményeit a nevelőtestület határozza meg. A vizsga előtt a tanuló részletes tájékoztatást kap a követelményekről, mely történhet szóban és írásban is.
Az osztályozó vizsga napját az iskola igazgatója jelöli ki, mely szerepel a munkatervben is.
Az osztályozó vizsga helyszíne az az oktatási intézmény, amellyel a tanulónak tanulói jogviszonya van.
Vizsgatárgyak: | Számonkérés módja, formája: | |
Irodalom | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Magyar nyelvtan | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Történelem | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Idegen nyelv | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Matematika | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Fizika | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Földrajz | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Kémia | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Biológia | írásbeli vagy szóbeli vizsga | |
Informatika | írásbeli vagy gyakorlati vizsga | |
Testnevelés | gyakorlati vizsga | |
Szakmai alapozó tantárgyak | írásbeli vagy gyakorlati és szóbeli vizsga |
Különbözeti vizsga
Különbözeti vizsgát a tanuló abban az iskolában tehet, ahol tanulmányait folytatni kívánja. Különbözeti vizsgát egy tanuló legfeljebb három tantárgyból tehet.
Azok a tanulók, akik más iskolából, illetve más képzési formából érkeznek és nem tanulták a mi iskolánkban tanulandó tárgyat, vagy tartalmilag más tanultak, kötelesek különbözeti vizsgát tenni. A különbözeti vizsga időpontját az iskola igazgatója jelöli ki.
Pótló vizsga
Pótló vizsgát tehet az a tanuló, aki a vizsgáról neki fel nem róható okokból elkésik, távol marad, a megkezdett vizsgáról engedéllyel eltávozik. A vizsgázónak fel nem róható okok közé tartozik minden olyan ok, ami a vizsgán való részvételt gátló esemény, körülmény, mely bekövetkezése nem vezethető vissza a vizsgázó szándékos vagy meggondolatlan magatartására. A vizsgázó kérésére a vizsga megszakításáig a kérdésekre adott választ értékelni kell.
Javítóvizsga
Javító vizsgát tehet az a tanuló, aki a tanév végén legfeljebb három tantárgyból elégtelen osztályzatot kapott. A javítóvizsgát a tanuló az iskola igazgatója által meghatározott időpontban augusztus 15-étől augusztus 31-ig terjedő időszakban tehet. Javító vizsgát tehet továbbá az a tanuló, aki az osztályozó vizsgáról, különbözeti vizsgáról számára felróható okokból késik, távol marad, vagy ezen vizsgákról engedély nélkül távozik. A javítóvizsga időpontjáról a vizsgázót a vizsgára való jelentkezéskor írásban tájékoztatni kell.
16. Az iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma - osztályjelölések
Általános iskola normál tagozat:
3-4/A – 14 fő
5/A – 13 fő
6/A – 9 - fő
7/A – 16 - fő
8/A – 9 - fő
Általános iskola sajátos nevelési igényű tagozat:
2-3/E - 4 fő
6-8/E – 7 fő
F/2-4 – 5 fő
F/6 – 3 fő
A/1 – 6 fő
Szakközépiskola:
9/A – 19 fő
10/A – 21 fő
11/A -15 fő
12/C – 18 fő
12/E -32 fő
14/F – 3 fő
Szakiskola:
1/9/KHB – 17 fő
1/9/MGFV – 30 fő
2/10/KHB – 15 fő
2/10/FMT és SZGÁ – 15 fő
2/10/SZ és MGFV – 20 fő
2/10/P és KÁR – 11 fő
3/11/KHB és FMT – 15 fő
3/11/P és MGFV – 17 fő
3/11/SZ és SZGÁ – 21 fő
1/9/ESZ – 9 fő
2/10/ESZ – 9 fő
Fenntartónk:
Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség
1086 Budapest, Dankó utca 11.
Honlap: www.metegyhaz.hu
Intézményünk:
Levelezési cím:
Wesley János Családi Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Szakképző Iskola és Kollégium
3882 Abaújkér, Rákóczi út 8.
Telefon: 47/332-007 ; +36 70 552 5933
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Intézményvezető: Timár Ilona Edit
Kérem válasszon az almenüpontok közzül, ahol kategorizálva láthatja intézményünk dolgozóit.
2014 őszén modernizálódott és kibővített működési tevékenységét az abaújkéri Wesley János Iskola helyi diák-önkormányzati szervezete. A diákság aktív képviseletére és különböző szórakoztató iskolai programok szervezésére újjáalakult szervezet mentori tevékenységét az iskola tanári Gyulai Annamária és Huszár Gábor vállalták magukra.
A diákönkormányzat vezetője Bogár Boglárka 12/C osztályos tanuló lett, helyettese Glonczi László, aki a 11/C osztályból került ki. A diákönkormányzat saját vezető bizottsággal rendelkezik, amely felöleli a szakközépiskolai tagozat, a kollégium, a szakképzés és az általános iskolai tagozat egy-egy képviselőjét. A tagozati képviselők munkáit az osztálytitkárok segítik, akik az elnökségi határozatok és az iskolai szabályok betartására ösztökélik diáktársaikat.
Az új diákönkormányzat első feladatai között volt e képviseleti rendszer kialakítása, a hivatalos kommunikáció beindítása a diákság, a tantestület és az iskolavezetés között, az iskolai diákügyelet felállítása, mely a tanárok munkáját is segíti, valamint a mindennapos iskolai délutáni szórakoztató programok szervezése is. Ennek következtében sakkbajnokság, focibajnokság, asztalitenisz bajnokság, kézműves tanfolyam és egy speciális „A Wesley bajnoka” sorozatverseny is kiírásra került.
A 2014/2015-ös iskolai tanévben a diákönkormányzat jelesre vizsgázott a vállalt programokból és az aktív működésből, így ezt a munkát az idei, 2015/2016-os tanévben is hasonló felállással és elszántsággal kívánja végezni. Az új tanévben a korábbi elnök ballagása miatt megüresedett posztot addigi helyettese Glonczi László, jelenleg 12/C osztályos tanuló vette át, akinek helyettese Horváth Alexandra 11/C osztályos tanuló lett.
Az abaújkéri diákönkormányzat változatlan szervezeti felállásban készül arra, hogy az előző tanév vezetőinek méltó utódjaként működjön tovább, újabb tervekkel, programokkal bővítve az iskola életét.
![]() |
![]() |
Wesley János Családi Napközi, Óvoda Általános Iskola, Szakképző Iskola és Kollégium Különös Közzétételi Listája a 2020/21-es tanévre.
Megtekintéshez kattintson ide.
(A megtekintéshez Adobe Acrobat Reader szükséges)
There was a problem loading image 'images/2015-16-tanev-cikk/027_-_tehetseg.jpg'
There was a problem loading image 'images/2015-16-tanev-cikk/027_-_tehetseg.jpg'
„ Minőségi Oktatásért Közhasznú Alapítványa”
3882, Abaújkér, Rákóczi út 8.
Adószám:19333171-1-05
Alapítványunk 2003-ben kezdte meg áldásos tevékenységét. Először csupán a fogyatékos gyermekek megsegítése volt az elsődleges célunk, majd ez kiegészült a roma és nem roma származású hátrányos helyzetű, nehéz sorsú tanulók megsegítésével.
Ezen tevékenységünket a Wesley János Iskola abaújkéri intézményében végezzük.
Az iskolai nevelés és oktatás hatással van a társadalomra. Összefügg az állampolgári tudat és magatartás minőségével, az egyén életvezetésével, értékrendjével, szabadidős szokásaival.
Éppen ezért még nagyobb súlyt kell fektetni apraktikus, mindennapi élethez nélkülözhetetlen tudnivalók felfedezésére, a tanulmányozva tanulásra, a közösségi magatartásra, a környezetvédelemre és az egészséges életmód megalapozására. Ebben a szellemben hiszünk és e szerint cselekszünk.
Az alapítvány célja:
Az intézményben tanulók életkörülményeinek javítása, - különösen lakókörnyezetük, valamint a rehabilitációt segítő feltételek jobbítása, szellemi, testi fejlődésük segítése, egészségük gondozása, valamint a szabadidő hasznos eltöltésének gyakoribb lehetősége révén segítségnyújtása ahhoz, hogy az itt tanulók és lakók humanizált környezetben, minél teljesebb gondoskodás mellett éljenek.
Komplex segítséget nyújtani azoknak az intézményben tanuló gyermekeknek, akik beilleszkedési, személyiségi vagy tanulási gondokkal küzdenek.
Az intézményben tanuló hátrányos helyzetű gyermekek esélyegyenlőségének növelése, társadalomba való beilleszkedésének elősegítése.
Az intézményben tanuló gyermekek foglalkoztatásához szükséges tárgyi feltételek jobbításának bővítése, az intézmény berendezéseinek korszerűsítése, beruházások finanszírozásának támogatása.
Az intézményben tanuló kimagasló tehetségek gondozása.
Alapítványunk közhasznú szervezetek közé tartozik, ezáltal biztosított számunkra az adózók által felajánlott 1%, valamint néhány magánszemély és cégek által biztosított csekély mértékű adomány. Kis költségvetéssel rendelkezünk, minden tagunk társadalmi munkában végzi feladatát.
Ezek felhasználását a kuratórium tagjainak éves gyűlésén határozzuk meg az alapító okiratban meghatározott céloknak megfelelően.
Több éven keresztül ezen összegeket az iskolai tanszerek megvásárlására használtuk fel, valamint oktatási segédeszközöket szereztünk be a tanítási-tanulási folyamatok hatékonyabbá tételére. Több alkalommal kaptak tisztasági csomagokat a kollégiumban lakó tanulóink.
A jókedv erősítésére és a gyermeki mosoly fenntartására- amennyiben volt rá mód -, édességeket is vásároltunk a gyermekeknek.
Hiszünk benne, hogy minden gyermek tehetséges valamiben.
![]() |
2014/2015
középfokú intézményben elért tanulmányi eredmények
Középfokú intézmény visszajelzései | Fő | Tanulmányi átlag |
szakközépiskola
szakiskola |
2 fő | 3,40 |
8 fő | 3,04 | |
Összesen: | 10 fő | 3,22 |